26 Ekim 2011 Çarşamba

Anlamasınlar...

Saklamak istiyorum Sırdaş. Herkes göremesin istiyorum. Ne bileyim, mesela bir yavru kedinin tüyleri arasına, eski bir gitarın sesine, yorgun bir babanın terine, bir annenin sütüne ya da o son sigaranın dumanına olabilir. Kıyıya vuran dalgalara, toprağın kokusuna ya da güzel bir kızın kıvrılan beline de olabilir…

Saklanmak istiyorum Sırdaş. Herkes bulamasın beni. O kadar uzun süre karanlıkta kalayım ki mesela bir kıvılcım kör edebilsin beni. Hiçbir şeyim olmasın, kimse tanımasın beni istiyorum.

1 yorum:

Malafa dedi ki...

öyle sanıp öyle istersin ya aslında öyle değildir ilacın, merhemin. gitseler, kaybolsan geri dönmeme ihtimali bile yeter aslında seni yıkmaya. zor. böyle yaşamak da zor tabi. öyle nefes almak da. sanki bi haltmış gibi buna zorlanmak, öyle hissetmek. bi gün saklanırsın, çıkmak istersin yolu bulamazsın. bulamıyorum. oynadığım arkadaşlarımın seslerini bile duyamıyorum. öyle derine saklanmışım.